1.6.13

Hooked



Μετράω αντίστροφα τις μέρες μέχρι να τελιώσουν τα σχολεία και περιμένω πως και πως το φετινό καλοκαίρι.Στο μεταξύ χρατς χρουτς κόβω και κολλάω χαρτάκια με πολλή όρεξη.Εκτός όμως απ'αυτό πλέκω.Ναι η γιαγιά Ντάκ κοντά σας.Για ένα μεγάλο διάστημα βέβαια βαρούσα στο γάμο του καραγκιόζη καθ'ότι είχα βγάλει λάθος το σχέδιο και τα τετράγωνα αλλού κοιτούσαν κι αλλού έβλεπαν αλλά έτσι είναι ο αρχάριος ρε παιδιά.Τα τρίγωνα τα βλέπει τετράγωνα και μάλιστα είναι και περήφανος γι'αυτά.Το σύνδρομο της κουκουβάγιας με τα πιο όμορφα παιδιά,ισχύει και στη χειροτεχνία.Τέλος πάντων.

Έφτιαξα λοιπόν μια σύνθεση για το get creative με αυτό το θέμα (δηλαδή το πλέξιμο κι όχι την κουκουβαγιοσύνη).Η πρόκληση για σας είναι η χρωματική παλέττα που βλέπετε εδώ:


και η σύνθεση μου η παρακάτω


 Χρησιμοποίησα μερικά από τα πραγματάκια,όπως το ξύλινο ψαλιδάκι, το die cut με την καρδιά μέσ'τον κύκλο και το ροζ λουλουδι που ταίριαξε τέλεια,που μου έστειλε η Αλεξάνδρα και την ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ.

Πέρα απ' αυτό έχω να προτείνω δύο πράγματα:
1)τα τέλεια πλεκτά λουλούδια της Ειρήνης στο etsy τα οποία και θα χρησιμοποιήσω προσεχώς και
2)τo blog της Φρόσως εδώ με handmade πραγματάκια

Τα λέμε σύντομα
ματς μουτς

3 comments:

  1. Μα τι ωραία χρώματα, όλο ζουζουνιάρικα πραγματάκια έχει αυτή η σύνθεση! Πολύ μου αρέσει! Χιχι και εγώ βλέπω τα πρώτα πράγματα που είχα φτιάξει και λέω, καλά σοβαρά ήμουν περήφανη γι' αυτά?!?!

    ReplyDelete
  2. Άλλη μία φοβερή σύνθεση βρε Έλενα... Οι επιλογές των χρωμάτων είναι απίστευτες. Όσο για το νέο χόμπυ, χαίρομαι που πλέον έχουμε άλλο ένα κοινό ;)

    ReplyDelete
  3. Αχ θα μας τρελάνει αυτο το κορίτσι! Τι έχεις φτιαξει πάλι!!!
    Είναι ΟΛΑ τέλεια - πόσο πρωτότυπο που έβαλες έτσι το λουλουδι! Δεν το εχω ξαναδει πουθενα!

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)

friends

Search This Blog