3.1.12

Θεωρείες συνομωσίας

Kάθε πρωί ξυπνάω με πολλά και φιλόδοξα σχέδια για τη μέρα που έρχεται,πριν ακόμα ανοίξω καλά καλά τα μάτια μου.Σχεδόν κάθε πρωί.Και σχεδόν κάθε πρωί τα αναβάλω για το απόγευμα σε πρώτη φάση και σε δεύτερη για τον τελικό προορισμό τους δηλαδή το επόμενο πρωί.
Ήταν λοιπόν μία απ'αυτές τις μέρες που ήθελα να κάνω πολλά.Ναι,καλά.Άσε που έχω την εντύπωση ότι μου έχουν θυμώσει οι δουλειές του σπιτιού για την απαράδεκτη συμπεριφορά μου απέναντι τους.Σήμερα φερ'ειπείν μια σφουγγαρίστρα με σημάδευε(έκανα πως δεν κατάλαβα),κι επιπλέον είχα υποσχεθεί να φτιάξω ένα ρυζόγαλο(λήξανε τα γάλατα)και τελικώς χωρίς τύψεις(ξεπερνάω εύκολα τους σκοπέλους της οικιακής οικονομίας) έφτιαξα ένα LO για το sketchy thursdays
Το σχέδιο της εβδομάδας: 


 
 και η συμμετοχή μου :   
 
 



Δεν ξέρω γιατί αλλά κάτι δε μ' άρεσε στο παραπάνω LO ,εκτός από τα μαλλιά μου που προεξέχουν πάνω από το κεφάλι μου σα καταΐφια,ήμαρτον!!!!!

Δεν μπόρεσα να εντοπίσω ακριβώς τι(........η εκδίκηση του κουβά  ισως;),κι ας το άλλαξα δις.Παρ' όλα αυτά εστάλη.
Κλείνω με τις καλύτερες ευχές μου για τη νέα χρονιά με πολλή πολλή αγάπη και κέφι και ό,τι άλλο επιθυμεί ο καθένας μας.Και μην ξεχνάτε:βάζετε μικρούς στόχους για να τους φτάνετε πιο εύκολα.
ΧΟΧΟ
                   

6 comments:

  1. GORGEOUS! I loveeeeeeeeee that photo, the paint and loving the paper strips that you stitched on the top! Thanks so much for playing along with Sketchy Thursdays! :):):):):):):):):):):)

    ReplyDelete
  2. Να'σαι καλά, με κάνεις να μην αισθάνομαι μόνη... Αυτά που περιγράφεις είναι μόνιμη κατάσταση, χαχαχα Ένα θα σου πω: μέχρι που πήρα και βιβλίο σχετικά με το procrastination!!!

    Τόσο καιρό έψαχνα έμπνευση για scrapbooking ακριβώς στο στυλ που κάνεις. Ευτυχώς που αποφάσισες να ανοίξεις blog. Πραγματικά τα λατρεύω τα layouts που φτιάχνεις!

    Σου εύχομαι super-duper χρονιά, με υγεία, γέλιο και πολλές-πολλές δημιουργίες! Καλή επιτυχία στην πρόκληση!

    ReplyDelete
  3. Έλενα Καλή Χρονια!!!
    Χάρηκα που βρήκα το Blog σου! Κάνεις υπέροχη δουλειά! Πολύ ξεκάθαρο στυλ, υπέροχα χρώματα, αρμονία! Μ' αρέσει!!!! :-)
    Άσε τα ρυζόγαλα και φτιάξε 2-3 layouts ακόμα, να θαυμάσουν τα ματάκια μας!
    Τι να σου ευχηθώ για το 2012; Ότι αγαπάς! Υγεία, πολλες φωτογραφίες και δημιουργίες, αγάπη και χαμόγελα!

    ReplyDelete
  4. Oh my goodness, I LOVE this!!! Amazing! Thanks for playing with Sketchy Thursdays!

    ReplyDelete
  5. Με το χόμπι καμία σχέση αλλά όποιος προσπαθεί να πλήξει ανεπανόρθωτα τα ρυζογάλατα μου θα έχει να κάνει μαζί μου

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)

friends

Search This Blog