23.12.11

And the winner is..........

.....me δηλαδή εγώ.Είμαι εξαιρετικά χαρούμενη επειδή 1ον δεν έχω κερδίσει ποτέ μου τίποτα(μα τίποτα)και 2ον μου άρεσε πολύ πολύ το δώρακι μου.Γιουχουυυυυ!!!
Να εξηγηθώ όμως.Πήρα μέρος σε μια πρόκληση του enjoyscrapping  καιιιιιιι boom.
Το δώρο μου είναι ένας κόπτης  scalloped circle chain (στο τέλος της ανάρτησης).
Ευχαριστώ πολυ τη Λένα.

                        Και μην ξεχάσω.Η συμετοχή μου ήταν αυτή





Καλό βράδυ σε όλες και όλους και καλά Χριστούγεννα με τις καλύτερες ευχές μου.Σας αφήνω να πάω να ετοιμαστώ γιατί η κολωνίτσα μου απόψε θα με βγάλει έξω.
Bye bye.
xoxo

ΥΓ:Θα ήταν μεγάλη παράλειψη να μην ευχαριστήσω όλες τις κοπέλες για τα υπεροχα σχόλια  τους στην προηγούμενη ανάρτηση.Ένιωσα ευπρόσδεκτη και πολύ χαρούμενη.Κορίτσια να είστε όλες καλά.
Έφυγα.......

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment :)

friends

Search This Blog